Ako neko može da mi pomogne bio bih zahvalan, imam nekoliko pitanja i nedoumica.. Da počnem...
Auto je prilikom kupovine imao nizak nivo rashladne tečnosti, blago ispod minimuma, ali nije uključivao lampicu. Posle dosipanja, rekao bih da je ponovo malo izgubio antifriza, ali jako malo, a prešao sam oko 500km od tada. Vozio sam ga kod jednog plinaša, i rekao mi je da su creva od kabine ka motoru naduvana i da to zamenimo. Primetio sam da auto kada radi na plin, i kad je već dobro ugrejan motor izbacuje vodu na auspuh, ne mnogo ali ipak je ima. Na benzinu nisam video da izbacuje vodu. Da li ovo može biti razlog za brigu? Da li je normalno da izbacuje vodu ili da odmah sumnjam na dihtung glave, za koji sam se već istraumirao surfujući po netu... Nema nikakvog majoneza ni na čepu ni šipci.
Primećujem još da se auto jako, ali baš jako ugreje, posebno desna strana i celo krilo, pa čak i felne budu jako vruće gotovo da se ne mogu dodirnuti. A opet to nije tako uvek. Da li bi to moglo biti povezano sa vožnjom na gas? Čuo sam da se više greje auto kada se vozi na tng... Pokazivač temp stalno stoji na 90.
Od danas sam primetio i da servo pumpa ili već šta zuji dok auto stoji u mestu i čim se malo volan okrene bilo levo ili desno čuje se zujanje.. Inače radi servo bez problema, nema poteškoća prilikom okretanja. A nivo servo ulja je ok i prilikom kupovine majstor koji ga je gledao je rekao da se čini ok. zujanje je možda postojalo i ranije ali ja sam tek danas čuo prvi put i to dok je auto bio na 90 stepeni (ako to ima značaja..).
Od napomena bih dodao, da je akumulator već pri kraju (mehaničareva primedba) Da nisam preterano stručan oko servisiranja automobila, ali da želim da naučim što više mogu



