Jump to content


Servo Volan i izbacivanje vode na aupuh

Cordoba 2008 Servo Auspuh

  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Cordoba_NS

Cordoba_NS

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Location:Novi Sad
Pozdrav svima, novi sam član, a od pre nedelju dana i vlasnik jednog Seata. U pitanju je Cordoba 2008 1.4 86ks 16v Reference ima i ugrađen plin.

Ako neko može da mi pomogne bio bih zahvalan, imam nekoliko pitanja i nedoumica.. Da počnem...
Auto je prilikom kupovine imao nizak nivo rashladne tečnosti, blago ispod minimuma, ali nije uključivao lampicu. Posle dosipanja, rekao bih da je ponovo malo izgubio antifriza, ali jako malo, a prešao sam oko 500km od tada. Vozio sam ga kod jednog plinaša, i rekao mi je da su creva od kabine ka motoru naduvana i da to zamenimo. Primetio sam da auto kada radi na plin, i kad je već dobro ugrejan motor izbacuje vodu na auspuh, ne mnogo ali ipak je ima. Na benzinu nisam video da izbacuje vodu. Da li ovo može biti razlog za brigu? Da li je normalno da izbacuje vodu ili da odmah sumnjam na dihtung glave, za koji sam se već istraumirao surfujući po netu... Nema nikakvog majoneza ni na čepu ni šipci.

Primećujem još da se auto jako, ali baš jako ugreje, posebno desna strana i celo krilo, pa čak i felne budu jako vruće gotovo da se ne mogu dodirnuti. A opet to nije tako uvek. Da li bi to moglo biti povezano sa vožnjom na gas? Čuo sam da se više greje auto kada se vozi na tng... Pokazivač temp stalno stoji na 90.

Od danas sam primetio i da servo pumpa ili već šta zuji dok auto stoji u mestu i čim se malo volan okrene bilo levo ili desno čuje se zujanje.. Inače radi servo bez problema, nema poteškoća prilikom okretanja. A nivo servo ulja je ok i prilikom kupovine majstor koji ga je gledao je rekao da se čini ok. zujanje je možda postojalo i ranije ali ja sam tek danas čuo prvi put i to dok je auto bio na 90 stepeni (ako to ima značaja..).

Od napomena bih dodao, da je akumulator već pri kraju (mehaničareva primedba) Da nisam preterano stručan oko servisiranja automobila, ali da želim da naučim što više mogu :biggrin: i da se izvinim ako su neka pitanja previše banalna, a takođe i da mi oprostite moju ružnu TDI prošlost :lol:  Šala, nemam ništa protiv TDIa samo sam odlučio da okušam sreću sa benzinom i plinom. Muči me malo sve ovo a ide Uskrs, pa se nema vremena do mehaničara pre sledećeg vikenda a do tada ću preći još 200km sigurno :smile: Uzgred, srećan uskrs svima koji slvave :thumbup:

#2
Weljani

Weljani

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1091 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:seat cordoba
Pozdrav
To sto volan zuji dok ga okreces, to je ok. Tako treba. On ima elektro pumpu... (tako nesto) i treba da zuji. I ta pumpa dosta trosi akumulator; primetices, nocu, kad su upaljeni farovi, kad motas, videces nesto kao gubitak napona/svetla.
A normalna radna temperatura motora je 90°. Tako treba.

Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока



#3
Cordoba_NS

Cordoba_NS

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Location:Novi Sad
Hvala puno za odgovor! Upravo sam došao kući sa montaže guma i baš sam primetio to sa svetlima.. Čak mi se čini i da auto malo, kao da zadrhti kad vrtim volan... Mada obrtaljka miruje.

#4
Weljani

Weljani

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 1091 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:seat cordoba
Nista ������
Sve je to ok. Obrtaljka miruje i nema veze sa tim.

Послато са GT-I9515 уз помоћ Тапатока

#5
Milan1980

Milan1980

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 72 posts
  • Location:Zemun
  • Auto:Seat Cordoba 1.4 '09 / Fiat Punto 1.3mjet
Ste sigurni da je normalno da pada napon tj da svetla na trenutak slabije svetle kada se pomera volan. Meni je isto tako od kad sam uzeo auto i bas primetno manje svetle farovi. Menjao aku pred zimu i opet isto, pa pomislih da nije alternator ili nesto drugo...
Pre neki dan proveravao napon i u leru mi je 14-14.2 V, kad vrtim volan padne na 12.2 V.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока



#6
Cordoba_NS

Cordoba_NS

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Location:Novi Sad
A šta kažete za ovo gubljenje tečnosti? Primetio sam da pomalo ,,pije'' odnosno da se smanjuje nivo antifriza u posudi... Izbacuje pomalo dima i vode na auspuh, kada otvorim čep (dok je auto hladan) i upalim, primećujem da ima malo mehurića, mada to je možda i zbog prelivanja, pa prosto kako sa gornje strane pada antifriz i bućka, možda zato napravi i mehuriće. Na meraču za ulje mi izgleda ok, na sredini je stalno, dakle nepovećava. Nema nigde majoneza ni na čepu ni na šipci. Par creva je naduvano, ali kada je hladan auto, prilikom otvaranja poklopca rash tečnosti nema otpuštanja pritiska. Gubitak vode u posudi je oko 1dl na 500km možda čak i manje, bar je tako bilo do sad... Čitajući forume naišao sam na brdo ljudi koji su radili dihtung, ravnali glavu, a opet imali isti problem, pa ne bih da se zalećem sa tim... Takođe, video sam i da sam čep može biti problem, ili da naravno pušta ne nekoj šelni, račvi (to sam imao sa prethodnim Golfom) hladnjaku, termostat itd.... Ima li neko neki savet ili predlog kako da proverim da li je dihtung ili nešto drugo a da se ne krene odmah u rasklapanje...

#7
Nikola011

Nikola011

    SEAT Klub član

  • Members
  • PipPipPip
  • 4375 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:Toledo 2.0 TDI
Pad napona je ok. Svetla neće slabije da svetle ako je auto u pokretu. To sam dok se vrti volan u mestu...

Sto se tiče vode, ako ne curi nigde, verovatno dihtung glave motora. Osveži ga kod nekog kršteno majstora da utvrdi...

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока


Bolje stici 10 minuta kasnije, nego otici godinama ranije!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users