Jump to content


Altea XL Freetrack


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
gazza

gazza

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Location:Beograd
Trazim 4x4 koji je proveren i neupadljiv. Prvi izbor mi je Yeti ali mi je Freetrack upao u oci i vise mi se svidja kako izgleda.

E sad, problemi. Vecina modela je 2007-9 godiste sa spornim VAG PD motorima. Nudi se jedan sa BMM motorom za novac koji je meni prihvatljiv (5k za 2009), razna misljenja da li se treba upustati u to. Bos dizne ali svejedno ljudi prijavljuju probleme pa sam bio skoro odustao.

Medjutim sada nadjem na mobile i autoscout sajtova da postoje verzije koje su se pravile i 2010-12, gde se pojavljuju motori za koje sam siguran da su common rail, 2.0 140KS i 1.6 105KS. To mi se cini da je sigurnija kupovina nego PD motori ali opet, zbunjuje me odakle sada ovi automobili kada se u svim referentnim sajtovima navodi da se Freetrack pravio samo 2007-9 sa 3 motora, FSI 2.0 i TDI PD 2.0 u verzijama od 140 i 170KS. Naravno u Srbiji nema ovih novijih vozila ali ce mozda vremenom neki doci pa me zanima misljenje cenjenih forumasa.

#2
iwcham

iwcham

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
Nisu spormi motori, vec dizne, a one su odavno pocrkale o zamenjene sa Continemtal tako da nike problem :)

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



#3
iwcham

iwcham

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
Bila je akcija zamene u ovl. servisima u celoj Evropi, tako da treba proveriti da li je to odradjeno svakako. Siemens dizne su menjane za Continental, a te Conti dizne su vrhunskog kvaliteta, bolje od Bosch. Sada su zapravo dizne kod tih motora samo plus, jer svaki auto ima odlicne dizne iz 2015god.  Sa uljnom pumpom od 2007g, tacnije druga polovina 2006 nema problema.... Ostaje samo DPF filter koji bas  zna da zajebava. Ko ima kratke relacije, a ne zeli da skida, savetovao bi da izbegava u sirokom luku, ovaj i sve tdi pd sa dpf-om..  Znaci bezite. Trazice regene i izlazicete na auto put samo da bi zavrsio regen. Pa onda se brzo zapusi od stani kreni, pali gasi, pa sve u krug. Uzas. Hoce malo da slinavi ulje na usisnoj grani, jer je plasticna, to da se lepo pogleda, mada to kod svih tdi sa plasticnom granom klasika i nista strasno...  Inace,  auto sa ovum motorom ide kao lud, ide mnogo bolje od 103kw tdi, rafiniraniji je, malo tisi, ali ide mnogo dobro,  bas bas. Trosi manje od 2.0tdi  103kw, verovatno jer ide ozbiljnu brzinu na tako malo obrtaja da ga je zaista uzivanje voziti...

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Edited by iwcham, 16 September 2018 - 09:50.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users