Jump to content


Opruge za spustanje automobila


  • Please log in to reply
91 replies to this topic

#41
dejan82

dejan82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2011 posts
  • Location:novi sad
  • Auto:Seat Ibiza Cupra 6L
poslao sam im mejl pre par dana,za sad jos nisu odgovorili
http://forum.seatklu...70-ibiza-sport/
http://forum.seatklu...-18t-20v-cupra/
http://forum.seatklu...at-ibiza-cupra/
http://forum.seatklu...leon-top-sport/
Seat ibiza cupra 1,9TDI PD + 3.0tdi hybrid turbo + fi 76mm straight pipe + egr off + maf off + big FMIC + hard pipe kit + MAP 4 bar +Valeo smf reinforced clutch + pipercross panel filter

#42
YUgisa

YUgisa

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 posts
  • Location:Subotica
  • Auto:Yugo 1.1EFI

View PostBocko, on 03 May 2012 - 21:36, said:

Eibach gevinde sam imao na Imprezi WRX STI... Dobro vezano za njih je sto mozes da dizes i spustas auto u zavisnosti od potrebe (leto - zima, recimo). Medjutim to dizanje i spustanje uopste nije naivno jer lako mozes da poremetis balans auta. Za dizanje i spustanje su ti potrebne specijalne vagice (za svaki tocak po jedna) na koje treba da naidjes sa autom. Nakon spustanja ili dizanja svaki tocak treba da ima tacno propisani potisak (pritisak) na tlo. Zbog toga sam i kada su same opruge u pitanju pristalica kupovine samo proverenih proizvoda. :;):

Jos jedna bitna stvar je ta da je vek trajanja gevindi osetno kraci od recimo seta sportskih amortizera sa oprugama...

Da bi se nastelovala visina auta kod amortizera sa mogucnosti stelovanja visine, ne morate imati vagice... Stelujete tako da bude jednako od ruba do centra tocka na istoj osovini... Tako vam je i sa oprugama kad ih menjate... To stelovanje sa vagicama je za profesionalno stelovanje balansa vozila i to je ustvari primarna funkcija amortizera sa mogucnosti stelovanja visine...
BOYRACER
-MOTORSPORT-

Being second is to be the first of the ones who loose...

#43
Shomy

Shomy

    Osnivač kluba

  • Moderators
  • 1064 posts
  • Location:Belgrado
  • Auto:Leon Cupra 1P (Mk2)
Ne mora, ali je pozeljno!  :;):
Posted Image

#44
YUgisa

YUgisa

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 15 posts
  • Location:Subotica
  • Auto:Yugo 1.1EFI
Pa pozeljno svakako jeste jer im je to primarna funkcija i prilicno bitna stavka za kvalitetno "lezanje" vozila ali 90% korisnika amortizera sa stelujucom platformom ih koriste samo za menjanje visine a ne poboljsanje lezanja...
BOYRACER
-MOTORSPORT-

Being second is to be the first of the ones who loose...

#45
dejan82

dejan82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2011 posts
  • Location:novi sad
  • Auto:Seat Ibiza Cupra 6L
imam u ponudi(povoljno) opruge
H&R 29 768 za audija a3 8L - pa me zanima jel odgovaraju na mog leona?
http://forum.seatklu...70-ibiza-sport/
http://forum.seatklu...-18t-20v-cupra/
http://forum.seatklu...at-ibiza-cupra/
http://forum.seatklu...leon-top-sport/
Seat ibiza cupra 1,9TDI PD + 3.0tdi hybrid turbo + fi 76mm straight pipe + egr off + maf off + big FMIC + hard pipe kit + MAP 4 bar +Valeo smf reinforced clutch + pipercross panel filter

#46
Shomy

Shomy

    Osnivač kluba

  • Moderators
  • 1064 posts
  • Location:Belgrado
  • Auto:Leon Cupra 1P (Mk2)
Deki, po sajtu, nisu isti kataloski brojevi, ali mislim da bi odgovaralo.... Jedino da sacekas i da vidis hoce li jos neko odgovoriti.
Generalno, to su isti automobili...
Posted Image

#47
dejan82

dejan82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2011 posts
  • Location:novi sad
  • Auto:Seat Ibiza Cupra 6L
da to me muci, mada mislim da sam negde procitao da odgovara al nisam siguran
http://forum.seatklu...70-ibiza-sport/
http://forum.seatklu...-18t-20v-cupra/
http://forum.seatklu...at-ibiza-cupra/
http://forum.seatklu...leon-top-sport/
Seat ibiza cupra 1,9TDI PD + 3.0tdi hybrid turbo + fi 76mm straight pipe + egr off + maf off + big FMIC + hard pipe kit + MAP 4 bar +Valeo smf reinforced clutch + pipercross panel filter

#48
bki

bki

    SEAT Klub član

  • Members
  • PipPipPip
  • 887 posts
  • Location:Zemun
  • Auto:Seat Ibiza 1.4 sport
Evo sta kaze na netu deki:

On vehicles based on the VW Golf IV platform (VW Golf/Bora/Beetle, Seat Leon/Toledo, Skoda Octavia) from a lowering of appr. 30mm onwards a contact between driveshaft and anti-roll bar can occur. In Case of contact the H&R ant-roll bar 33525-1 must be fitted. This anti-roll bar is mandatory from a lowering of 35mm onwards (i.e. for Cup Kit and coil over suspensions)., For these vehicles we recommend the use of sports dampers. These are also available from H&R.
No money - no signature!

#49
toledo_kw

toledo_kw

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 posts
  • Location:Tuzla, BiH
  • Auto:Leon 1.6 mpi
Izvinjavam se sto cu malo ukrasti topic ali nije off :)
I ja na svog Leona planiram staviti opruge krace kako bi ga spustio nakon sto kupim 18ke.

Ne znam kako je sa leonom ali ja sam na jednom autu od prije imao problem da kad sam stavio kratke opruge na fabricke amortizere, prednji su mi stradali u roku od 2 mjeseca i to ne da su malo prolupali nego da izvinete propisali skroz :)

Kako leon trpi zamjenu opruga a zadrzavanje fabrickih amortizera.

Hvala

#50
Markoni

Markoni

    Osnivač kluba

  • Administrators
  • 4744 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:Seat Altea XL 1.9 TDI
Pa na fabricke amortizere se preporucuje spustanje oprugama do maksimalnih 3 cm. Znam neke koji su tako vozili i preko 100.000 km.
U principu nema tajni da kraca opruga donekle skracuje vek amortizera...

#51
_FreaK

_FreaK

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 34 posts
  • Location:Sarajevo BiH
  • Auto:Seat Leon FR TDI
Naime naisao sam na jedne opruge jako povoljno pa me interesuje samo da mi neko provjeri da li odgovaraju za Seata Leon-a FR TDI 110 kw ,

ono sto sam uspio vidjeti na oprugama pise sljedece:

Eibach Federn

W/U a na drugim             W/W

EW 1540001VA    EW 1540002HA

Unaprijed hvala :)

Edited by _FreaK, 07 January 2013 - 14:48.


#52
Markoni

Markoni

    Osnivač kluba

  • Administrators
  • 4744 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:Seat Altea XL 1.9 TDI
Evo ovde mozes videti koje opruge iz Eibach programa idu na tvog Leon-a...
http://web2.carparts...44241001&12=130
Nisam nigde video neku od oznaka koje si ti postavio... :unsure:

#53
dejan82

dejan82

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 2011 posts
  • Location:novi sad
  • Auto:Seat Ibiza Cupra 6L
posto bi trebali za koji mesec da pazarimo opruge i posto ja volim sam da cackam oko auta,trazio sam na netu da vidim kako se montiraju iste+u sledecem linku ima i zamena amortizera.
Jako je jednostavno s tim sto umesto ovih specijalnih stega mozete da improvizujete

http://translate.goo...Bhj05lL7iKluh6g

Edited by dejan82, 12 January 2013 - 01:45.

http://forum.seatklu...70-ibiza-sport/
http://forum.seatklu...-18t-20v-cupra/
http://forum.seatklu...at-ibiza-cupra/
http://forum.seatklu...leon-top-sport/
Seat ibiza cupra 1,9TDI PD + 3.0tdi hybrid turbo + fi 76mm straight pipe + egr off + maf off + big FMIC + hard pipe kit + MAP 4 bar +Valeo smf reinforced clutch + pipercross panel filter

#54
zlaja011

zlaja011

    Advanced Member

  • Moderators
  • 2846 posts
  • Location:Belgrade, Zvezdara, MML
  • Auto:Audi A4 Avant 2.5 TDI V6
Iz vedra neba ce doci ovo sto cu da napisem jer nema veze sa tokom razgovora ali danas mi je covek objasnio zasto Eibach opruge za Leona ne spustaju "ravnomerno" auto napred i nazad! Razlog je taj sto jednostavno takvim setapom dobijate malo bolji raspored "mase" auta tj ujednacuje se sila kojom tockovi pritiskaju na podlogu sto u mnogome dobrinosi prijanjaju i mnogo boljem lezanju auta! Tako da ja koji sam bio pristalica H&R opruga jer spustaju jednako sad vise nisam tako siguran! Ako ste za da ozivimo group buy i porucimo Eibach vi se izjasnjavajte!
Audi se vozi, SEAT se voli !!

#55
Markoni

Markoni

    Osnivač kluba

  • Administrators
  • 4744 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:Seat Altea XL 1.9 TDI
To jeste tako, Eibach u odnosu na balans automobila odredjuje koliko ce auto na kojoj osovini biti spusten, ali mislim da to vazi za Sportline seriju... E sad, Sportline nije bas preporucljiv za fabricke amortizere ako nisu sportski (Cupra, FR), vec se u tim slucajevima preporucuje Pro Kit koji spusta ravnomerno automobil (30mm)...
Sto se tice grupne kupovine, vidim da su svi zainteresovani da to uradimo u martu kada se skinu zimski tockovi...
Inace tema vezano za "Group Buy" je ovde...
http://forum.seatklu...ss/page__st__20
...i kao sto pise da bi dobili dobre cene potrebna je porudzbina od minimum 5 kompleta opruga...

#56
joemrda

joemrda

    SEAT Klub član

  • Moderators
  • 3132 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:SEAT IBIZA 6K2
Opet ja sa amortizerima koji ne spustaju.. Ako ima iakakv sportline kit da me ne spusti, pridruzio bih se..

#57
Markoni

Markoni

    Osnivač kluba

  • Administrators
  • 4744 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:Seat Altea XL 1.9 TDI
Sto se opruga tice gotovo sam ubedjen da nema...

#58
zlaja011

zlaja011

    Advanced Member

  • Moderators
  • 2846 posts
  • Location:Belgrade, Zvezdara, MML
  • Auto:Audi A4 Avant 2.5 TDI V6
Uzmi ti Nedjo opruge Eibach pa im po potrebi ubaci one gumene odbojnike da ga dignes! :))
Audi se vozi, SEAT se voli !!

#59
joemrda

joemrda

    SEAT Klub član

  • Moderators
  • 3132 posts
  • Location:Beograd
  • Auto:SEAT IBIZA 6K2
Ahahah, Zlajo, kod kakvog strugara, pa da mi napravi.. Pricah sa Bockom na skupu, rece mi on da ima serija Eibach-ova koja ne spusta, pa se obradovah, ako smo se medjusobno razumjeli. Bar ga ja tako svatih. Ne smijem da spustim, a hetjeo bih da ga malo popravim sa vjesanjem. Karter mi je vec prenisko, po snjegu sam njime cesao u svakoj neprometnijoj ulici.. A i ovaj lip me zeza, a ne bih da ga skidam..

Edited by joemrda, 12 January 2013 - 15:06.


#60
Shomy

Shomy

    Osnivač kluba

  • Moderators
  • 1064 posts
  • Location:Belgrado
  • Auto:Leon Cupra 1P (Mk2)
Nedjo uzmi Eibach Pro-kit, on ce ti malo spustiti kola, za ra zliku od Sportline-a, a bice bolji, bolje ce lezati po krivinama, a i mislim da neces imati problema sa kacenjem. :;):
Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users